آرمانشهر

مملکت بی صاحاب!

بابا این مملکت واقعاً بی صاحاب شده! هر کس هر غلطی بخواهد می کند و از کسی هم نمی ترسد!
این بابا تو روز روشن، رسماً و با کمال پررویی دارد دعوت به زناکاری و روابط آزاد جنسی می کند، آن وقت در این مملکت، کلاس و مطب و دفتر هم دارد!
من نمی دانم روابط آزاد جنسی برای غربيها چه حاصلی جز از بین رفتن بنیان خانواده، رشد آمار طلاق (و در پی آن افزایش جرم و جنایت) و گسترش افسردگی و بیماریهای روانی داشته که این حضرات یهودزده با دهان آب افتاده و با هزار توجیه روانکاوانه! دارند به آن صورت موجه می دهند؟ آخر خجالت هم خوب چيزی است!
راستی گفتم یهودزده! بله يهودزده! حضور یهودیان در رشته روانکاوی و روانشناسی به قدری پررنگ است که حتی صدای کسی مثل احسان نراقی را هم درآورده. (به گفتگوی ابرهیم نبوی با احسان نراقی که در قالب کتابی با نام «در خشت خام» منتشر شده رجوع کنید.)
 آن وقت در مملکت ما فقط بلدند نتایج تحقیقات یهودیان را که جز به لجن کشیدن جوامع هنری ندارند، نشخوار کنند و به خورد ملت بیچاره بدهند.

+ حامد ; ٧:٢٥ ‎ب.ظ ; ۱۳۸۳/۳/۳۱
comment نظرات ()

زنده باد فيلترينگ!

در اعتراض به فيلترينگ عده بسيار کمی از سايتها و وبلاگها، تعدادی از وبلاگنويسان قصد دارند هفته اول تيرماه را اعتصاب کنند و وبلاگ ننويسند. از بقيه هم دعوت کرده اند که به اين اعتصاب بپوندند.
من به نوبه خودم اعلام می کنم که به هيچ وجه در اين اعتصاب شرکت نمی کنم و از همينجا بر دست يکايک فيلتر کنندگان بوسه می زنم.
جلوی اهانت به مقدسات، فحاشي، دروغپردازی و هرزه نويسی تا جايی که ممکن است بايد گرفته شود.
سعی می کنم در تمام اين يک هفته مطلب بنويسم. بی غيرتهايی که خونشان از اهانت به مقدسات به جوش نمی آيد، همان بهتر که يک هفته ملت را از شر چرندنويسی هايشان راحت کنند. اصلاً خوب است تا قيامت به اعتصابشان ادامه بدهند. خوبيش اين است خودشان را هم که بکشند کسی محلشان نمی گذارد.
من اگر هم اعتراضی داشته باشم اين است که چرا تعداد سايتها و وبلاگهای فيلتر شده اينقدر کم است. هنوز خيليها هستند که بايد خفه شوند.
در دنيايی که سايتهای ضدصهيونيستی سانسور می شوند، غلط می کند کسی در اينترنت به خدا و قرآن و معصومين و انقلاب اسلامی و امام و رهبری توهين کند و فيلتر هم نشود. غلط می کند کسی با هرزه نويسی ذهن و قلب پاک نوجوانان را آلوده کند و جلويش گرفته نشود.
قانون جديد مبارزه با جرايم اينترنتی هم خيلی مناسب است. اگر زمانی بر اساس اين قانون جلوی وبلاگنويسی من هم گرفته شود يا با من برخورد شود هيچ اعتراضی ندارم.
درود بر قاضی مرتضوی يا هرکسی که در اين قضيه نقش دارد!
تذکر مهم: پيشاپيش کليه فحشها از قبيل مخالف آزادي، فاشيست، خشونت طلب، تنگ نظر، ساده انديش، عقب افتاده، متحجر، اقليتي، چماقدار، نفهم، قاتل، مزدور رژيم و ... را به جان خريدارم.

+ حامد ; ۱:٢۳ ‎ق.ظ ; ۱۳۸۳/۳/۳٠
comment نظرات ()

آقای محمد علی ابطحی!

می دانم که هر چند وقت يکبار نام خود را در موتورهای جستجو سرچ می کنيد تا ببينيد در مورد شما چه مطالبی در اينترنت نوشته می شود.
اين مطلب را هم فقط به اين اميد می نويسم که روزی در نتايج جستجويتان با آن بر خورد کنيد:
آقای محمد علی ابطحی! تف* بر آن سربلندی، عزت و کرامت تاريخی که شما از آن صحبت می کنيد! می خواهم صد سال سياه چنين عزتی نداشته باشيم! 
دستاوردهای هفت ساله تنش زدايي؟ يعنی خودتان هم باورتان شده؟ يا خودتان را به نفهمی زده ايد؟
کدام دستاورد؟ در مسأله انرژی هسته ای که پهن هم بارتان نکردند! آمريکا که در زمان جنگ سابق خليج فارس به ايران تضمين داد به عتبات عاليات هيچگونه جسارتی نمی کند، حالا شما را پشم هم حساب نمی کند و با مقدسات هر کار که بخواهد می کند. تونی بلر هم که هر چه توانست بارتان کرد.
آخوندی که با بزرگ علوی عکس بیندازد و با آن پز بدهد، بايد هم کارش به جايی برسد که از ثبت نام برای قتل سلمان رشدی و عمليات عليه اسرائيل انتقاد کند!
اصلاً من چرا خودم را ناراحت می کنم؟ شکم گنده های شکمو را چه به جهاد و شهادت و مبارزه؟
 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پی نوشت:
* قرار بود به جای واژه تف، از واژه رکيک تری استفاده کنم منتها خودم را کنترل کردم!

+ حامد ; ٤:٢۸ ‎ق.ظ ; ۱۳۸۳/۳/٢۱
comment نظرات ()

سفياني؟!

قضيه چيست؟
روزنامه شرق، 12 خرداد 83، صفحه1:

مشاور امنيت ملى عراق در تشريح نتايج تحقيقات در خصوص تعرض به صحن امام على(ع) اعلام كرد: «تحقيقات نشان مى دهد افراد مغرضى كه هوادار «بنى اميه» هستند به صحن امام على(ع) تعرض كرده اند.»بنابر خبر دريافتى «رويداد»، «موفق الربيعى» يكشنبه شب 10خردادماه در گفت وگو با تلويزيون عراق افزود: «عامل تعرض به صحن امام على(ع) كه تركش آن به گنبد نورانى عتبه مبارك نيز اصابت كرد از فاصله 50 مترى و از درب معروف به «باب القبله» اقدام به شليك كرده است.»وى اضافه كرد: «اين تعرض مسلحانه نه از هوا صورت گرفته و نه به كمك سلاح هايى نظير توپخانه و خمپاره بلكه فردى گستاخ از تبار «بنى اميه» از فاصله 50مترى دست به اين جنايت فتنه انگيزانه زده است.»وى بدون اشاره به ماهيت اين فرد اضافه كرد: «تعدادى از وابستگان فكرى بنى اميه در نجف و ديگر شهرهاى مقدس مستقر شده اند و قصد فتنه انگيزى دارند كه اهالى نجف، مراجع عظام و گروه هاى مسلح بايد مراقب باشند.»

+ حامد ; ۱:۳٧ ‎ق.ظ ; ۱۳۸۳/۳/۱٩
comment نظرات ()

مقتدی صدر، نماد مقاومت شیعیان عراق علیه اشغالگران

«مقتدي صدر» فرزند كوچك آيت الله سيد محمد صادق صدر از علماي برجسته و با نفوذ عراق است. پدر مقتدي و پسر عموي پدرش آيت الله سيد محمد باقر صدر (از مراجع پيشين تقليد شيعيان عراق) به همراه دو برادر ديگرش در دوران رژيم بعثي صدام حسين به خاطر نقش محوري كه در مبارزه مردم اين كشور عليه صدام داشتند, به شهادت رسيدند. پس از اين حادثه, مقتدي مخفي شد و به زندگي پنهاني و زيرزميني روي آورد.
مقتدي صدر داماد «آيت الله شهيد سيد محمد باقر صدر» نيز ه
ست.

مقتدي صدر از حاميان آيت الله سيستاني است ولي از اينكه ايشان فعالانه پنجه در پنجه اشغالگران آمريكائي نمي افكند و حاضر نيست در فعاليت هاي سياسي مداخله گسترده و جدي داشته باشد و در قبال مسائل روزمره سياسي موضعگيري نمايد چندان خشنود نيست. مقتدي صدر به پيروي از پدرش بر اين اعتقاد است كه مرجع تقليد بر همه امور مقلدانش ولايت دارد و بايد در همه امور سياسي و غير سياسي حضور فعال و تعيين كننده داشته باشد و در مواقع حياتي به مركزيتي براي هدايت مقلدان مذهبي در دفاع از ارزشهاي ديني و ملي بدل گردد.

برخي معتقدند كه مقتدي صدر و گروهش ظاهرا با روش هاي سياسي آيت الله سيستاني مخالفت مي كنند اما بدنبال تثبيت مرجعيت عربي هستند و با ايراني الاصل بودن ايشان بعنوان مرجع تقليد شيعيان عراق مخالفند. براساس اين نظريه, مقتدي صدر چندان مايل نيست كه يك مرجع غير عرب, امور مذهبي شيعيان عراق را به عهده بگيرد.
اما در مقابل پيروان اين نظريه
، اكثريت ديگري از صاحبنظران وجود دارند كه معتقدند مقتدي صدر كمترين تعصب ضد ايراني ندارد و براي مثال به حمايت ايشان از آيت الله حائري اشاره مي كنند. آيت الله سيد كاظم حائري كه مقتدي صدر از ايشان تقليد مي كند, اصالتاً ايراني است و صدر پدر هم نه بخاطر تعلقات قومي و عربي , بلكه بخاطر اينكه آيت الله حائري را مجتهد و مرجع جامع الشرائط مي دانسته, از ايشان تقليد مي كرده است .
آيت الله حائري كه خود از موسسان حزب الدعوه عراق است در سال 1351 جز اولين علمايي بود كه بدليل داشتن شناسنامه ايراني, از عراق اخراج شد و به ايران آمد و تقريبا از همان زمان تاكنون در شهر قم سكونت دارد.

درباره اهداف و خواسته هاي مقتدي صدر و گروهش «جماعت صدرثاني», تاكنون نظرات و پيشداوريهاي گوناگوني از سوي محافل سياسي و خبري داخلي و خارجي منتشر شده است كه بنظر مي رسد بعضا بدون نظر داشت شرايط جاري عراق و صرفا با عنايت به اميال اشغالگران غربي ابراز شده است. در چنين قضاوتهائي نه تنها جانب امانتداري و انصاف رعايت نشده بلكه با كمي تامل و دقت, غرض ورزي هاي صورت گرفته در آنها آشكار مي گردد.

+ حامد ; ۱:۳۱ ‎ق.ظ ; ۱۳۸۳/۳/۱٢
comment نظرات ()

برگشت عبدالله شهبازی به اینترنت

آخ جون!
آقای عبدالله شهبازی بالأخره بعد از چهار ماه شروع به نوشتن کرده است.
بخش جديدی هم با عنوان يادداشتهای پراکنده در سايتش درست کرده که توصيه می کنم حتماً به آن سر بزنيد. 

+ حامد ; ٢:۱۱ ‎ق.ظ ; ۱۳۸۳/۳/۱۱
comment نظرات ()

قابل توجه علمای اعلامی که فقط زبانشان بر سر مقتدا صدر دراز است!

نظاميان آمريكايي با ديناميت مسجد نيمه ويران «المخيم»(خيمه گاه) در جوار حرم مطهر امام حسين(ع) و حرم حضرت عباس(ع) را منهدم كردند. (روزنامه کيهان امروز)


+ حامد ; ٦:۱٤ ‎ب.ظ ; ۱۳۸۳/۳/٦
comment نظرات ()

دردسرهای سایت انصاف

حدود 1000 صفحه متن را دادم که برای سايت انصاف تايپ کنند. متون را پر از غلط تايپ کردند. غلط گيری آنها حدود 150 ساعت وقت گرفت.
طراحی سايت را هم واگذار کردم به يکی از دوستان که پدر ما را در آورد از بس امروز و فردا کرد(چند ماه است که امروز و فردا می کند). آخر تصميم گرفتم خودم طراحی وب ياد بگيرم. نشستم و مقدمات Front Page را در دو سه روز گذشته ياد گرفتم.
حالا که يک کم فرانت پيج يادگرفتم، خواستم اين 1000 صفحه متن را بريزم داخل سايت اما...
اما چشمتان روز بد نبيند، وقتی اين متنها را که در محيط word تايپ شده اند به محيط Front Page می برم، همه چيز به هم می ريزد. 
خداييش خيلی خستگی به تن آدم می ماند!
اگر کسی راه حلی برای اين مشکل دارد، کمک کند. البته چشمم آب نمی خورد که راه حلی داشته باشد. از اول بايد متنها در فرانت پيج تايپ می شدند.
وقتی کاری را با نيت خالص شروع نکني، خدا همينطور حالت را می گيرد.

+ حامد ; ٦:٥٦ ‎ب.ظ ; ۱۳۸۳/۳/٤
comment نظرات ()