/ 11 نظر / 15 بازدید
نمایش نظرات قبلی
شمارشگر

با سلام ! داشتن اطلاعات از تعداد مراجعه کنندگان به سايت و بررسي تحليلي و آماري از نوع و ترکيب آنهاامروزه يکي از ضروريات کار هر مدير سايتي مي باشد . اين يک سيستم آمار گيري از بازديدکنندگان سايت يا وبلاگ شماست که نمودارها و تحليل هاي آماري زيادي از بازديدکنندگان سايتتان را به شما ارائه خواهد نمود و احتياج به ثبت نام نيز ندارد. همراه با معرفي رايگان کتاب و اميدوارم با راهنمايي و بيان نقاط ضعف و ارائه پيشنهاد جديد ما را در هر چه بهتر و بيشتر نمودن امکانات شمارشگر ياري نماييد. با تشکر.... کتاب ايران.

30th January

سلام رفيق. همه مجلدات ۱۲ قرن سکو رو خوندم به جلد آخرش تکان دهنده بود. کتاب آقای طائب رو گير بيار بخون. حرف نداره.

Ardashir

به جای جوگير شدن و تکرار خزعبلات پورپيرار،پاسخ های ميهن پرستان را نيز مطالعه کنيد!

حامد

در جواب Ardashir: با سلام. خيلی از نقدهايی را که بر کتابهای آقای پورپیرار منتشر شده خواندهام. بیشتر آنها چنان است که گویی نویسندگانشان جانمایه نظرات پورپیرار را به نفهمیده اند و در سطح و جزئیات مانده اند.

حامد

در جواب 30th January: سلام. آيا منظورتان از کتاب آقای طائب «تبار انحراف» است؟ کتاب موسسه لوح و قلم؟

معتقدی

سلام آقای حامد منتقدان که هیچ موافقان هم کتابهای این استاد را نفهمیده اند این کتابها نشان داد که زیان تبلیغات یهودی تا کجا کارکرد داشته که حالا معلوم شد همه ادعاهای صهیونیسم ستیزی در این مملکت قیافه گرفتنهای سیاسی است وگرنه چطور ممکن است که طرح ماجرای پوریم این همه مدعی و مسئول در مقامات سیاسی و حوزه ها و دانشگاهها و غیره را به جنب و جوش نیانداخته باشد. آقای پورپیرار زحمت کشیده اند و همین نامه حجت را منتشر کرده اند ولی همه گمان میکنیم که منظور ایشان کس دیگری است خدا بداد ما برسد اگر این بی اعتنایی اجابت دستور اورشلیم باشد همان طور که در مطبوعات ما چنین است.

آشنا

سلام.خبری نيست از شما!کجائيد؟!

deepblue

سلام. يه کم زودتر آپديت کنيد بهتر است. بد قحط البلاگی است! بای

saeed

شما چند درصد به صحت اين گفته ها اعتقاد داريد؟

حامد

در جواب saeed: سلام. من به صد در صد گفته های اين يادداشت معتقدم. کسی که هشت کتاب منتشر شده «تاملی در بنيان تاريخ ايران» را مطالعه کرده باشد اگر تعصب نداشته باشد و انصاف داشته باشد نمی تواند به محتوای اين يادداشت معتقد نباشد.